Direktlänk till inlägg 15 september 2013

Söndag 15 september

Av Emelie Karlsson - 15 september 2013 07:53


God morgon. Idag vaknade vi efter 07.

Vilket är vääldigt ovanligt!

När Alex kom hem från jobbet så låg vi fortfarande och sov.

Så alla tre låg och kramades en stund innan vi steg upp,

så att Alex kunde sova vidare (han jobbar natt). 


Nellie ska hem till sin farmor och pappa idag och kommer hem på tisdag igen.

Jag ska plugga halva dagen och resterande tid så ska jag städa.

Alltså inte en slappsöndag, som söndagar brukar vara. =P 


Igår tog jag och Nellie en promenad till stan. 

Där var kretsioppet i full gång.

Det bjöds också på fika och korv med bröd :)

Nellie fick se hur det såg ut inne i både ambuland och polisbil! :)

Vi handlade en vinter jacka och en ny cykelhjälm, sedan gick vi hem!

Efter lunch så paddlade vi ut med båten och fiskade.

Det blev ingenting förutom att jag och Nellie fick varsin torsk. 

Alltså ingenting att hurra för ;) hehe. 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Karlsson - 17 september 2013 10:38

Tog lite sovmorgon idag och sjukanmälde mig till praktiken. Har haft en sån fruktansvärd migrän i natt som fortfarande håller i sig.   Just nu sitter jag med en kopp kaffe, macen i knät och småkikar på tvn.  Jag tvingade upp Alex för att dricka...

Av Emelie Karlsson - 15 september 2013 18:33


Här var varken jag eller Nellie gamla. =PJag var 17 år och Nellie lite över 3 månader.      ...

Av Emelie Karlsson - 11 september 2013 03:05


Som varje natt så vaknar jag alltid mellan 12-01 och 03-04 för att gå upp på toa. Det stör sömnen såppas mycket att jag är tvungen att lägga mig 20 på kvällarna. Och upp ska jag kl 06 varje morgon. Nu hat jag praktik i 4 veckor. Sen fortsätter ku...

Av Emelie Karlsson - 27 juli 2013 08:15

Sitter på jobbet och funderar på hur jag ska klara av dagens och morgondagens arbetspass som består utav jobb 07-21. :( min trötthet blir ju bara värre och värre. Jag hoppas i alla fall att det vänder snart! Igår tog jag och Nellie bussen ner til...

Av Emelie Karlsson - 26 juli 2013 08:24


Har tänkte mycket på det vi pratade om hos barnmorskan igår. Alltså min vikt och kommande viktuppgång.Hon menade alltså att det bästa vore om jag gick ner i vikt under graviditeten.Dvs ändrar till bättre kostvanor och tränar, för att förhindra att gå...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards